(( فقه و حقوق اسلامی )) - حقوق خصوصی

ارائه مطالب حقوقی ، فقهی ، پندآموز ، ...

(( فقه و حقوق اسلامی )) - حقوق خصوصی

ارائه مطالب حقوقی ، فقهی ، پندآموز ، ...

(( فقه و حقوق اسلامی )) - حقوق خصوصی

ریاست محترم شورای حل اختلاف شهرستان ...............

سلام علیکم

احتراماً ، باستحضار می رساند برابر دادنامه صادره از شعبه .................. شورای حل اختلاف شهرستان ............ به شماره ........................  مورخ ........................  و اجرائیه صادره  وبه موجب مستندات مذکور و خصوصاً نظریه افسر کاردان فنی و کروکی ترسیمی درخصوص تصادف صورت گرفته که نهایتا منجر به وقوع صدمه و خسارات و کسر قیمت در اتومبیل به شماره انتظامی ............................گردیده است اینجانب محکوم به پرداخت افت قیمت خودرو برابر نظریه کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی خسارات و تصادفات به شماره  ................  مورخ ........................  به میزان ............. ریال گردیده ام که بیمه می بایست از عهده کلیه خسارات قابل انتساب و قابل پیش بینی عرف برآید چه اصل جبران کامل خسارت ، ضرورت اعاده وضع حادثه دیده به پیش از حادثه را ایجاب می نماید ،که پس از مراجعه به خوانده دعوی، بیمه از پرداخت مبلغ معنونه استنکاف می نماید.

علی هذا ، مستنداً به نظریه کارشناسی معنونه ،دادنامه  و اجرائیه صادره و همچنین قانون رسیدگی فوری به خسارات ناشیه از تصادفات رانندگی به وسیله نقلیه موتوری مصوب 1354 که مقرر می دارد : میزان خسارت وارده به وسیله نقلیه اعم از هزینه تعمیر و کسر قیمتی که در نتیجه تصادف حاصل می شود می باشد و کاهش قیمت خودرو مصداق بارز ضرر و زیان قابل جبران می باشد.

لذا ؛با عنایت به موارد اشعاری فوق تقاضای صدور حکم بر محکومیت خوانده و الزام وی به پرداخت کسر قیمت خوردو به اینجانب مورد استدعاست.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی