(( فقه و حقوق اسلامی )) - حقوق خصوصی

ارائه مطالب حقوقی ، فقهی ، پندآموز ، ...

(( فقه و حقوق اسلامی )) - حقوق خصوصی

ارائه مطالب حقوقی ، فقهی ، پندآموز ، ...

(( فقه و حقوق اسلامی )) - حقوق خصوصی

دلا باید به هردم یا علی گفت

نه هر دم بل دمادم یا علی گفت

دمی که روح در آدم دمیدند

زجا برخاست ادم یا علی گفت

*************************** 

هـرگز فــریب حــیلۀ مردم نمیخورم

من در بهشت عشق تو گندم نمیخورم

دانشجوی جنونم و استاد من عــلیست

من پای بحث عشق عــلی جُم نمیخورم

********************************

من آوای جلی را دوست دارم

دعای «ینجلی »را دوست دارم

«دوبیتی» جا ندارد تا بگویم ...

چقدر آقا علی را دوست دارم

******************************

در راه عــلـــی (ع) اگـــــر هـــــلاکـــم ســازنــد
بــر عــــرش روم چــو زیــر خـــاکـــم ســازنــد

گـویـنــد کــه نــاپــاک مــبـــر نـــام عــلـــی (ع)
مــن نــام عــلـــی (ع) بــرم کـه پــاکــم ســازنــد

***************************************

 

محمد گفته دینی جز علی نیست!
خلافت را امینی جز علی نیست
همه الحق و الانصاف گفتند
امیرالمؤمنینی جز علی نیست

 **********************************

این گفت: بزرگ و نامدار است علی             آن گفت که مرد روزگار است علی

امّا به حقیقت او نه آنست و نه این                   آیینة ذات کردگار است علی

********************************

حل شود صد مشکلم با گفتن یک یا علی
قلب من خورده گره از روز اول با علی
محرم میقات را گفتم چه گویی زیر لب ؟
عاشقانه یک تبسم کرد و گفتا یا علی

**********************************

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۸
مازیار ارجمندیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی