(( فقه و حقوق اسلامی )) - حقوق خصوصی

ارائه مطالب حقوقی ، فقهی ، پندآموز ، ...

(( فقه و حقوق اسلامی )) - حقوق خصوصی

ارائه مطالب حقوقی ، فقهی ، پندآموز ، ...

(( فقه و حقوق اسلامی )) - حقوق خصوصی
۱۱ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۳۷

نماز عشق

نماز عشق

همیشه بوده ام فکر اباالفضل         که گویم قطعه ای باب اباالفضل

دهم من ناله ای را بر دل باد          کنم من قلب زهرا مادرش شاد

کنم من فاش راز این شباهت           کنم من از دلم این بار اطاعت

بگویم راز عشقم در نمازم            که من با دلبرم اینگونه سازم

دلم در قامت عشق ابالفضل            ببست تکبیر یا مولا ابالفضل

به هنگام قنوت رکعت عشق           ابوفاضل شود شاهنشه عشق

به هنگام رکوع در پیش یارم           دوباره می شوم مست نگارم

به سجده کردنم پیش خدایم            بگویم من ابالفضل را گدایم

تشهد گفتن من پیش دادار              بود پیغام عشقی از علمدار

علمداری که مستی را عطا کرد         مرا دیوانه هردو سرا کرد

منم دیوانه ای ازجنس مجنون        که گشته از غم یارم دلم خون

خداوندا منم همچون نگارم           حسین بن علی را دوست دارم

 

شاعر : مازیار ارجمندیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی